vrijdag 22 april 2016

Hoera, Gefeliciteerd


Vorige week mijn hobbykamer helemaal ondersteboven gehaald ;-) Ik zag door de bomen het bos niet meer! En dan kom je zomaar dingen tegen waarvan ik dacht oohhh heb ik die ook?! Echt te erg!

Maar goed door deze rigoreuze aanpak kwam ik deze leuke papiertjes tegen (denk van SU) 
en hoe goed past dit papier bij de supergave stempels van Els Brigé!


Balonnenstempel  en doosjes van MFT


Een echte aanrader om eens je hobbykamer op zijn kop te zetten. 
Het resultaat is twee schattige doosjes voor bv geld....geeft toch leuker als een wit envelopje ;-)

ps. Hou het blog van Els Brigé goed in de gaten.....de nieuwe release komt eraan en kan nu al verklappen dat deze zó gaaf is!

12 opmerkingen:

Mariken zei

Wauw, wat supergaaf zeg! Leuke papiertjes, toffe balonnetjes en uiteraard geweldige teksstempels!! Helemaal geslaagd!
Fijn weekend! X

Rhodé zei

Zo vind je nog eens wat! Heel leuk papier, echt iets voor jou! Je hebt er leuke doosjes mee gemaakt. Ik ben heel benieuwd welke nieuwe producten Els Brigé ons binnenkort gaat laten zien.

Nota Bene zei

Supertoffe doosjes! Ik zou het niet erg vinden om zulke leuke papiertjes terug te vinden. Ik moet maar dringend eens jouw goede voorbeeld volgen!

Gerdine zei

Heel leuke doosjes!

Ellen zei

Hahaha, goed opgeruimd :) Geweldige doosjes! Papier, teksten en ballonnen matchen perfect.

Miranda V zei

Het uitruimen van mijn spullen staat ook op mijn to do, wil spullen die ik niet meer gebruik verkopen of weg doen... ruimt weer lekker op. Fijn dat jij deze mooie spulletjes bent tegen gekomen tijdens het ruimen, super leuk papier! Wat je er mee hebt gedaan is nog leuker! Ja ja, maak jij ons ook maar weer nieuwsgierig naar de nieuwe spullen van Els! ;-)

Linda Visser - van der Velden zei

Heb een tijdje geleden al mijn knutselspullen uitgezocht, het is een werkje maar creëert ook wel heerlijk overzicht. In inderdaad... soms kom je dan nog dingen tegen dat je denkt 'ojaaaaa' schaam schaam. haha. Je hebt onwijs leuke doosjes gemaakt. tof papier, met name de hartjes vind ik heel gaaf! Groetjes, Linda

Mary zei

Ik ben helemaal weg van je doosjes!! Wat matched alles perfekt bij elkaar!

Diny zei

Wat super GAAF!
groetjes Diny

Sarah zei

Super leuke doosjes!!

Ilse zei

Ik zag ze al op Pinterest en vind ze geweldig !! heb ze gelijk gepint.

Ellen H. zei

WOUW!!! Ik hou van die super leuke doosjes past idd perfect bij de stempels!!