donderdag 23 januari 2014

Onderlinge uitdaging Bij Oma DEE


Vandaag weer de maandelijkse onderlinge uitdaging van het Bij Oma DeeTee......een blinde lift! Je werkt zonder voorbeeld en alleen een beschrijving van hoe of wat en ik kan je zeggen dat valt nog niet mee ;) Inge had een gedetailleerde beschrijving gemaakt en 3 kaartjes verder (zijn in de prullenbak belandt) is dit kaartje eruit gekomen. ;)

Mijn kaartje is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppehet mooie designpapier van Pebbles Yours Truly, cirkels gemaakt met de MFT Stitched Circle STAX Die-namictagje Traditional Tags STAX
de tekst is uitgestanst met de MFT Die-namic Happy Hellos.

Kijk op het Bij Oma Dee blog voor de uitwerking van de andere meiden!

10 opmerkingen:

Judith zei

Oh, deze kaart is echt super leuk!!! Knap dat je de beschrijving (uiteindelijk (-;) vorm hebt weten te geven.

Nadine zei

Ik vind je kaartje te gek Sandra, lekker strak en fris!

Sandra zei

Helemaal leuk geworden !

Marianne Schut zei

Wauw Sandra, wat een super mooie uitwerking van de blinde schets, ik was net ook al even bij Cornelie en zag ook haar uitwerkingen, ik wist toen alleen nog niet wat een blinde schets was, nu wel! Dank je voor de uitleg, hihi! Liefs Marianne

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Sandra, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Mariken zei

Wat een leuk idee, lijkt me nog best moeilijk! Je kaartje is echt heel mooi geworden, knap gedaan!
Groetjes, Mariken

Inge Groot zei

Jeeetje het was dus een hele bezoeking hahaha, je uiteindelijke kaart vind ik helemaal geweldig San! Mooi zo met de "schaduw" achter de letters!

Ellen zei

Super leuk, zo'n blinde lift! Ik vind jouw kaartje echt super mooi. Kleuren zijn gaaf en dat 'hello' doet 't 'm.
Groetjes, Ellen

Cornelie zei

Ja, gelukt, hihi! Had al een vermoeden dat je het lastig zou vinden, maar je resultaat mag er zijn! Heel tof!

Jodi Collins zei

FANTASTIC layout! LOVE this card!