vrijdag 14 december 2012

Veel geluk!


Dit mapje gemaakt voor Carmen en Michael wie woensdag 12-12-12 in het huwelijk zijn getreden. Inge en ik togen richting Den Haag op zoek naar het oude stadhuis, wat echt niet makkelijk te vinden was hahaha en na vele malen de weg vragen kwamen we gelukkig precies op tijd binnen vallen
Ze zagen er allebei prachtig uit en ook de kids mochten er wezen.
 
Het mapje heb ik gemaakt na 'n workshopje van Inge superleuk en simpel te maken. Voor de rest weer simpel gehouden met alleen kraft en wit cardstock, embossing, stempeltje Penny Black en ingekleurd met de Spectrum Noir Markers.
 
 
 
Gisteren weer 'n gezellig workshopje gevolgd bij Oma Dee. Deze keer gingen we cupcakes maken van vilt. Ook weer zó leuk om te doen en zó gezellig. Zie hierboven het resultaat ;)
(beetje slechte foto) komt door het grijze weer ;(
 
Fijne avond!
~~~~Sandra~~~~
 


6 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een schattig cadeautje heb je gemaakt voor Carmen! Ziet er super uit!!
Fijn weekend, groetjes Mariken.

Ellen zei

Wat een leuk mapje! Het afdrukje is echt lief en het hartje met tekst staat er geweldig bij.
Groetjes, Ellen

anita01 zei

Och ik woon om de hoek bij het oude stadhuis , had ik dat geweten was ik even komen kijken....ben zo benieuwd naar de foto's ;o)

Je kaartje is pure liefde, enig hoor San.
En tja die 2 dotjes mogen er ook zijn, staat super sweet.

Warme groetjes,
Anita

Hilda zei

Oooooooooooooooooo wat leuk dat Carmen en Michael op die data getrouwd zijn.
Ik vind het mapje heel leuk!!!!!
En dn je cupcakje, heeeeel leuk!!!!
Wat zijn ze leuk om te maken hé. Ik heb er net 3 af met een kersster erop. Het is zeer verslavend hihihihi. Op na de winterstyle hihihi!!!!

Groetjes Hilda

Antoinette Voorn zei

Wat een schattig kaartje en de creaties vande workshop helemaal top!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

tineke zei

Wat leuk dat ze getrouwd zijn en zo'n bijzondere datum ik zie jullie in gedachten door de straten rennen haha maar wat een gaaf zakje e je cup cake gewedig!!!! Ene het muisje die is ook leuk zeg ;)
Liefs tineke