donderdag 27 december 2012

Bij Oma Dee Kleuren Uitdaging Blauw - Wit - Kraft


Goedemorgen! Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.....Vandaag laat ik jullie 'n uitdagings kaartje zien. Inge, Cornelie en ik hebben elkaar uitgedaagd een kaartje te maken met de kleuren Blauw-Wit-Kraft.
 
Ik heb 'n schattig Eline's Toddlers clearstempel gebruikt, ingekleurd met Spectrum Noir Markers, cardstock van Bazzill, heel mooi papier van My Little Yellow Bycicle Winterings, Embossingfolders, Die-namic, touwtje en 'n lief hartje mét 'n rinkeltje echt zó leuk!
 
 
Ook benieuwd wat Inge en Cornelie gemaakt hebben? Hop dan gezellig mee naar het blog van Bij Oma Dee! (dat rijmt hahah)

Fijne dag!

~~~~Sandra~~~~
 
 
 
 


11 opmerkingen:

Mary zei

Wow Sandra súper!! Echt heel mooi!!
De kleuren combi is zo gaaf! Ik ga snel bij de anderen kijken.
Groetjes Mary

Antoinette Voorn zei

Ja, hoor ..... dit is echt een poepie! Mooie kaart en zachte kleurtjes... superrrr

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een cutie! Mooie kleurtjes!

Anita Meijer zei

Heb net die van Cornelie en Inge al bewonderd en nu die van jou Sandra. Ook alweer zo'n toppertje, die kleurencombinatie is dan ook wel heel erg mooi. Een prachtige kaart heb je ermee gemaakt.
Liefs van Anita

nicolet zei

Wat een geweldig lief kaartje heb je gemaakt Sandra!
Groetjes Nicolet

Cornelie zei

Wat een moppe droppie!!
Heel lief kaartje!! Het papier met tekst vind ik super!!
Nou doeg!!

Sandra zei

Wat een lieffie San en mooie kleuren combi.

Marianne Schut zei

Geweldig Sandra, wat een super leuke kaart is dit weer geworden! Prachtig zoals deze kleuren bij elkaar combineren! Een gezellige jaarwisseling gewenst en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne

tineke zei

Wat een super mooi kaartje weer san
Liefs Tien

Ellen zei

Blauw, wit en kraft... wat een prachtige combinatie! Grappig dat zowel Cornelie als jij er een babykaartje mee hebben gemaakt. Ik vind je stempeltje eens schatje. En dat rinkelende hartje? Zo leuk, ik heb er een stel gekocht toen we bij Oma Dee waren.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Schattig kaartje San! Mooie kleuren combi!
Fijne jaarwisseling!
Liefs, San