donderdag 31 mei 2012

Workshop Spectrum Noir Markers Bij Oma Dee


Goedemiddag! Vanmorgen weer is ouderwets gezellig een workshop gevolgd bij onze lokale hobbywinkel Bij Oma Dee. Heerlijk dat we weer 'n hobbywinkel in de buurt hebben. De workshop werd gegeven door Inge. Inge had een super leuke make a take en zo konden we tevens kennismaken met de Spectrum Noir Markers.

Zoals jullie weten ben ik verknocht aan m'n Derwent / Prisma kleurpotloden, maar schrik niet....ik ben voor de Spectrum Noir Markers gevallen :)) Met de copics kon ik totaal niet overweg, maar  doordat de Spectrum Noir Markers een harde punt hebben, geeft mij dit het gevoel van een kleurpotlood en gaat het kleuren me zo makkelijk af.
Ik moet best nog wel heel veel oefenen hoor en eigenlijk wil ik ook alle kleurtjes hebben.
Maar ik ga rustig aan beginnen. :))


Bedankt Miranda en Inge voor de super gezellige ochtend! De volgende keer ben ik zeker weer van de partij!

~~~~Sandra~~~~
XX



22 opmerkingen:

lenny zei

Hij is onwijs mooi gekleurd het kaartje of zakje is super Sandra
gr lenny

Wilma zei

Gaaf ingekleurd, hoor!
Dus, je hebt er weer een verslaving bij :-)
groetjes, Wilma

Mariken zei

Wat een leuke workshop en wat heb je iets moois gemaakt!
Ik ben ook verknocht aan Copics en Spectrum, goed te combineren. Vind het echt heel tof! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Welke kleuren heb je besteld?
Groetjes Mariken.

Inge Groot zei

Ooooh wat is tie lief geworden met die houten embellishments!! Ik vond het ook onwijs gezellig op naar de volgende:D

Ellen zei

Leuk hè, kleuren met Spectrum Noir?! Nadat ik een aantal keren bij Mariken ben wezen kleuren met Copics en Spectrum Noir ben inmiddels ook 'verkocht'. Volgens mij was het een leuke workshop die je hebt gedaan. Het resultaat is super!
Groetjes, Ellen

Jeanet zei

hihihi wel gevaarlijk zo'n hobbywinkel in de buurt :p......je kaartje is weer superrr lief, je zult het inkleuren zo onder de knie hebben !

Lieve groetjes Jeanet

Riet zei

Schitterend Sandra,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Wat een lieve pocket heb je gemaakt Sandra! Schattig zijn de houten vogeltjes erbij.
Veel plezier met de nieuwe markers.
Groetjes Tineke

Alina zei

een prachtige creatie, Sandra, heel erg mooi papier en lief stempeltje, heel mooi ingekleurd! nog veel plezier en succes met de markers!
groetjes, Alina

Unknown zei

super gaaf Sandra!!

Liefs Betina

diana68 zei

kan me voorstellen dat je blij bent me een hobbywinkel in de buurt....en watvoor 1, harstikke leuke !!
leuk dat het met deze wel wilt lukken...het ziet er ook prachtig uit San !!

diaan x

Janneke zei

Dat ziet er heel gaaf uit Snadra ;o)
Veel plezier met de Spectrum Noir ...

Janneke XO

Trudy zei

Wat een pracht creatie Sandra!!
Groetjes Trudy

nicolet zei

Nou dat is je echt goed afgegaan! Je hebt het voor de eerste keer schitterend gekleurd!
Succes met oefenen!
Groetjes Nicolet

Cornelie zei

Het is echt weer een plaatje! Prachtig gekleurd! Doe mij ook maar zo'n cursus!
Groetjes cornelie

Lia zei

je kaartje is schitterend en je kleurwerk ziet er heel erg mooi uit, ik denk dat je het snel onder de knie zult hebben
liefs Lia

Astrid zei

Een schitterende kaart Sandra, prachtig ingekleurd, heel mooi papier, echt super !!

liefs Astrid

June Nelson zei

Aw Sandra she sbeautiful and what alovely little tag hunnie huggies June xxx

Dicky zei

Ziet er weer super uit Sandra, kan me voorstellen dat je blij bent met zo'n heerlijke hobbywinkel in de buurt. Ik waag me niet meer aan andere kleurmediums, kom toch altijd weer terug op m'n potloden

Unknown zei

wauwwww geweldiggg sandra!

Hilda zei

Oooooooooooooooooo gezellie een wsjes op een ochtend bij je in de buurt doen, heerlijk!!!!!!!!
Ooooo en je bent voor de spectrum noir markers gevallen. Nou het afdrukje is heel mooi ingekleurd. Superrrrr. Een hele mooi creatie.....

Groetjes hIlda

Angélique zei

Wat een superleuk project!
En ja, de Speccies, zoals ik ze liefkozend noem, zijn echt heerlijk om mee te werken :)