maandag 24 november 2008

Kerst, kerst en nog is kerst...;)

Ik ben op dit moment helemaal in de ban van de kerstkaarten. Komt vooral door het mooie dp en de leuke stempels op kerstgebied.... Dit kaartje gemaakt voor de Double Dutch challenge #6
deze keer met een geweldige sketch van Erica!


En nog maar een kaartje gemaakt met dezelfde sketch ;)


En ja hoor..... nog eentje gemaakt alleen dan gespiegeld.......


Voor dit kaartje heb ik de sketch gebruikt van Heather, welke ze had gemaakt voor de Wiff of Joy challenge, alleen ik heb niet goed opgelet en heb de verkeerde stempel gebruikt, dus kan niet meedoen met de challenge :(. Maar goed het blijft een hele gave sketch!
Fijne avond allemaal en bedankt weer voor het langskomen!
Liefs, San




31 opmerkingen:

Alina zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, Sandra! Wat een super mooi papier!
Ik wil je ook even laten weten dat je een award hebt!
Groetjes, Alina

daantje zei

wat een prachtig mooie kaarten zeg en wat een mooie stempels.

Groetjes
daantje

marja zei

complimenten hoor sandra want je kk zijn weer PRACHTIG!!!!

Sandra zei

Super leuk zijn ze weer san,je hebt je best weer gedaan!ik vindt de stempels ook zooooo leuk!

groetjes je naamgenootje.

Maris zei

hele mooie kaarten san, en prachtig papier ook .liefs van maris

Maria zei

Wow prachtige kaarten Sandra! Mooi papier en gave stempels!

Daan zei

Super zijn ze San.

diana68 zei

nou ik ben er ff voor gaan zitten san ;o) en je kaartjes zijn helemaal leuk en mooi !!

diana x

Heike's Creativeplace zei

Wow, Sandra this is Stunning. Beautiful work and coloring with wonderful Details. Love it all......

Please, take a look on my Blog, there is something for you
:-)))......

Hugs
Heike

Anoniem zei

WOAHH.. ze zijn allemaal gewelding San.. ga toch echt die sketch uitproberen.. sjee wat stoer!! :D

Hugs, Marlene x

Lia zei

schitterende kaartjes san en mooi papier ook ik vind het heerlijk om aan de kerstkaarten te werken
Liaxxx

Monie zei

Je bent goed bezig San , ik vind je kaarten stuk voor stuk toppertjes . Heel mooi gedaan.

nora zei

wat een leuke kaarten Sandra!zoveel,groetjes Nora

HillsAngels zei

Hallo Sandra,

Wat heb je weer mooie kaarten geplaatst.
Ik heb iets leuks voor je op ons blog staan, ik hoop dat je het komt ophalen :-)

groetjes Hil

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Sandra.
echt om van te smullen.

liefs Riet.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat prachig weer San!!! Vooral die met die kerstbal vind ik een plaatje (ook al is het dan de "verkeerde" stempel!)

Anne's Cards zei

Prachtige werkjes!!

Ila zei

Wowzers!! Everyone of these cards is Absolutely Beautiful!! I love them all ...your coloring, papers everything!!!...Hugs, Ila

tineke zei

wauwwww san wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt zeg, enne het is hier echt winters hoor :p;)
liefs tineke

Line zei

I just love, love, love your cards!!!
All of those Magnolias are adorable and you make them look even more beautiful with your amazing colouring. Wonderful use of papers and your layouts are superb!
Have a wonderful weekend!
Hugs, Line

Peet zei

Ze zijn geweldig mooi, San!
Super!!!

Ellen zei

Gave kaartjes heb je weer gemaakt Sandra, helemaal toppie !!

Anoniem zei

Wowww!! Wat een prachtige kaarten allemaal San! Ik ben ook momenteel in de kerstkaarten, vind al die stempeltjes en papiertjes zo leuk hihihi! Ik heb trouwens een award voor je op mijn blog! Liefs, San

doris zei

Wow... deine Karten sind wunderschön!!

Liebe Grüße
Doris

Maria zei

Hoi Sandra, ik heb wat voor je op mijn blog!

groetjes Maria

Ellen zei

Wat een geweldige kerstkaarten!
Ik heb een verrassing voor je op mijn blog.....
Je verdient hem!
Groetjes Ellen

Jolanda zei

Geweldige kaartjes San!

Deborah zei

Gorgeous~!!

Unknown zei

super gaaf Sandra :D!

xxxxBetina

sam zei

wat een mooie kaartjes allemaal, heel fijn weekend! groetjes sam

Unknown zei

oh wow such wonderful and so pretty cards you´ve made. i love your style to colour.
hugs, bea